سرمقاله

عدالت آموزشی، مساله این است ‪/‬ آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14932  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 09 شهریور 1402
    دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر سوریه
    وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست‌ وزیر سوریه در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که به دمشق سفر کرده است، در دیدار با «حسین عرنوس» نخست‌وزیر سوریه درباره آخرین مسائل دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.
    نخست‌وزیر سوریه در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت این سفر گفت: «پیگیری توافقنامه‌های انجام شده در جریان سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سوریه و همچنین هیات سیاسی و اقتصادی سوریه به ایران خوب و مثبت است».
     امیرعبداللهیان همچنین در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفر خود به این کشور گفت: ما همواره رایزنی‌ها و مشورت‌های موفقی را با مقامات عالیرتبه سوریه و با همکارم جناب آقای «فیصل مقداد» در دمشق یا تهران داریم؛ با توجه به تحولات جدید در منطقه و صفحه جدید و مثبت روابطی که در منطقه شاهد آن هستیم.
    وزیر خارجه کشورمان افزود: پیگیری توافقات روسای‌جمهور دو کشور در سفر اخیر آقای رئیسی به دمشق و سفر اخیر هیاتی کامل اعم از سیاسی و اقتصادی از سوریه به تهران یکی دیگر از اهداف این سفر است.
    همچنین طبقه گفته سفیر ایران در لبنان امیرعبداللهیان به بیروت نیز سفر می‌کند و ضمن دیدار با مقامات این کشور، آخرین تحولات منطقه‌ای و لبنان را مورد بررسی قرار خواهند داد.