سرمقاله

دوگانگی در سیاست فلسطینی بایدن / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 25332  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 20 اسفند 1402
    از بستر سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات
    شرکت گاز آذربایجان شرقی پاسخگوی سوالات مردمی است
    آذربایجان شرقی - ماهان فلاح: امسال شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از بستر سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات پاسخگوی سوالات مردمی و شفاف سازی روند اجرای امور بوده است.
    رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این رویکرد، اظهار کرد: سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات که با شعار هر ایرانی حق دسترسی به اطلاعات موسسات خصوصی و دولتی را دارد، ایجاد شده و این سامانه حاوی اطلاعات طبقه بندی شده تمامی دستگاه های اجرایی در اجرای فرآیندهای اداری مربوطه است. وحید رضازاده آذری، با اشاره به اینکه شرکت گاز آذربایجان شرقی از طریق این سامانه آماده پاسخگویی، شفاف سازی و تبیین رویکردهای اجرایی شرکت گاز است، تصریح کرد: دسترسی آزاد به اطلاعات از دستاوردهای مهمی است که اجرایی شدن دقیق آن زمینه‌های شکل گیری فساد را کاهش خواهد داد. وی اضافه کرد: این شرکت در چهارچوب قوانین و ضوابط مجموعه شرکت ملّی گاز ایران در انتشار اطلاعات و دسترسی عمومی به فرآیندهای اجرایی از طریق پورتال سازمانی تلاش داشته و هم استانی های محترم می توانند با مراجعه به این سامانه شبهات خود از روند اجرا و اطلاعات مورد نظر خود را از شرکت گاز دریافت کنند.
    رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن یادآوری راه های ارتباطی با این شرکت، اظهار داشت: با توجه به استقرار سامانه crm و همچنین سایر راه های ارتباطی اعلامی در سایت شرکت، مردم می توانند اطلاعات مدنظر خود از فرآیندهای اجرایی در شرکت گاز استان را برای بارگذاری در سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات اعلام کنند.
    لازم به ذکر است سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات علاوه بر سایت https://iranfoia.ir در بخش مشترکین سایت شرکت گاز به آدرس https://www.nigc-eazar.ir نیز بارگذاری شده است.