سرمقاله

بحرانِ رفتن / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22622  |  صفحه ۹ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 01 بهمن 1402
    مشتریان خوشنام در سیاست های اعتباری جدید بانک توسعه صادرات جایگاه ویژه ای دارند
    عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک از شرکت فولاد مکران بازدید و با مدیرعامل این شرکت پیرامون توسعه تعاملات بانکی و برنامه ریزی برای همکاری های آتی گفتگو کرد
    به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عباس هنرمند در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه مشتریان خوشنام و توانمند نزد بانک توسعه صادرات، گفت: این بانک با طراحی خدمات جدید و استفاده از ظرفیت بانکداری شرکتی، خدمات متنوعی به مشتریان بزرگ خود ارائه می کند.
    وی بانک توسعه صادرات ایران را از نظر دانش بانکی در زمره بهترین بانک های کشور دانست و گفت: مطالبه ستاد مرکزی از شعب، تعامل بیشتر با فعالین اقتصادی منطقه و معرفی ظرفیت های بسته اعتباری جدید بانک است که با هدف یافتن راهکارهای مناسب برای تحرک تولید و صادرات به شعب این بانک ابلاغ شده است.
    هنرمند، شرکت های صرافی توسعه صادرات و تامین سرمایه تمدن را دو بازوی توانمند بانک برای تسهیل فرایند ارایه خدمات بانکی به مشتریان معرفی کرد و گفت: سرعت عمل صرافی در ارایه خدماتی اعم از خرید و فروش ارز، دریافت و پرداخت حواله های ارزی به تمامی نقاط جهان، تامین ارز مورد نیاز وارد کنندگان و ارسال حوالجات مربوطه به اقصی نقاط جهان در کمترین زمان ممکن، بی نظیر است. همچنین امکان تامین مالی در بستر شرکت تامین سرمایه تمدن برای مشتریان فراهم است.
    همچنین مدیرعامل شرکت فولاد مکران در این جلسه ضمن ارایه گزارش عملکرد این واحد صنعتی، گفت: توسعه و رشد تولید در این شرکت و برخی دیگر از شرکت های هلدینگ همگامان توسعه سیستان و بلوچستان مرهون حمایت های بانک توسعه صادرات ایران در گذشته است.
    وی با اشاره به تجربه موفق همکاری با بانک توسعه صادرات، ایران گفت: ما توانمندی بالایی در زمینه اجرای پروژه ها داریم و غالبا از زمان بندی های پیش بینی شده، جلوتر عمل می کنیم که نتیجه این سرعت عمل، بازپرداخت به موقع تسهیلات دریافتی است.
    احسان فر افزود: برنامه زنجیره فولاد ۳ میلیون تنی به ارزش ۵۵۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار را در دست اجرا داریم که تا نیمه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
    مدیرعامل شرکت فولاد مکران بر ضرورت ایجاد خط انتقال در منطقه تاکید کرد و گفت: زیرساخت نقل و انتقال برای این پروژه حیاتی است و باید تا فروردین ماه تکمیل شود.
    وی خواستار تداوم همکاری با بانک توسعه صادرات ایران شد و گفت: انتظارات بانک در بسته اعتباری جدید قابل بررسی و رایزنی است و منطقی است که سود دو طرف در همکاری ها دیده شود.
    مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران نیز فعالیت اقتصادی در مناطق محروم را «ایثار» توصیف کرد و گفت: چتر حمایتی بانک توسعه صادرات ایران در شرایط خاص اقتصادی کشور، بر سر شرکت های تولیدی صادرات محور گسترده خواهد ماند.
    نجدی با تقدیر از دستاوردها و خوش حسابی شرکت فولاد مکران، اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران، آمادگی دارد تسهیلات خود را متناسب با حجم فعالیت شرکت با بانک به آنها ارایه کند.
    در این نشست، محسن بوالحسنی مدیرعامل صرافی شرکت توسعه صادرات، سیدحسین حسینیان، رئیس اداره کل صادرات کالا و محمدرضا حمزه ای، رئیس شعبه چابهار نیز نقطه نظرات خود را در خصوص راهکارهای توسعه همکاری های بانکی با این شرکت مطرح کردند.