سرمقاله

لجاجت و بلاهت سران اسرائیل به ضررشان شد / سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17265  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 30 مهر 1402
    پورمحمدی:
    راه به نتیجه رسیدن نقدها و اعتراضات صندوق رأی است
    دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: نظامی که شعار مردم را می‌دهد و بر مردم‌سالاری دینی تاکید دارد باید مجاری تحقق این هدف را که از عهده احزاب سازمان‌یافته برمی‌آید، فراهم کند.
    به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: مقابله، تفسیر و تنویر قرآن برای مقابله با یهود در آینده تاریخ است که از حدود ۱۰۰ سال پیش علائم آن را می‌بینیم و مسلمانان هم با آن مواجه بودند. تمام نمادهای جنایات در بشریت از سوی این قوم صورت گرفته تا جایی که قرآن تاکید می‌کند آنان غضب خدا را آفریدند.
    وی افزود: این روزها هم بدترین اقداماتی که یک انسان می‌تواند انجام دهد را مجموعه‌ای جنایتکار در غزه رقم می‌زند. بیماران، کادرهای پزشکی، مجروحان، زنان و کودکان را به قصی‌ترین شکل به شهادت برساند تا جایی که کلام و جمله‌ای برای توصیف آن به زبان نیاید.
    پورمحمدی تاکید کرد: بدتر از یهود و صهیونیسم حامیانشان هستند؛ همان رهبران کشورهای غربی و آمریکا، اینان بازی‌های سیاسی را اجرا می‌کنند تا ملت‌ها غافل شوند، آنان اسلحه و تجهیزات به دست صهیونیست‌ها می‌رسانند و تبلیغات رسانه‌ای برایشان انجام می‌دهند.
    دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: امیدواریم خط نورانی مقاومت، استقامت و دفاع از حق هرچه بیشتر منور باشد و هرچه زودتر شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی و رسیدن ملت مظلوم فلسطین به حقوق خودش باشیم. البته باید گفت تا پیش از عملیات طوفان الأقصی هیچگاه ضربه شکننده و تحقیرکننده‌ای به رژیم صهیونیستی وارد نشده بود. رسانه‌های آمریکایی گزارش می‌کنند که صهیونیست‌ها عمیقاً از این موضوع ترسیده‌اند.
    وی با بیان اینکه وظیفه ما در فضای سیاسی کشور هر روز سنگین‌تر می‌شود، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در جهان اسلام نقش ایفا کنیم باید در داخل قدرتمند شویم اگر این زمینه فراهم شود. ما به اقتدار ملی و انسجام ملی نیازمندیم این دو در گرو مشارکت بالا در انتخابات است‌.
    دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: باید همه تلاش خود را برای ایجاد مشارکت بالا به کار ببندیم. دولت هم در این زمینه نقش برجسته‌ای دارد و باید خوشبینی و امیدواری مردم را به محیط زندگی و معیشت بالا ببرد. از تلاش‌های دولت قدردانی می‌کنیم و امیدوارم زودتر هم به نتیجه برسد و برای مردم ملموس شود.
    پورمحمدی تاکید کرد: وظیفه رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها و خانواده بزرگ ارتباطات هم در این زمینه برای ایجاد همبستگی زیاد است. وزارت کشور و شورای نگهبان هم در ایجاد فضای مثبت برای مشارکت نقش مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند با رعایت جوانب و حفظ قوانین زمینه مشارکت را به خوبی فراهم کنند.
    وی ادامه داد: مردم هم آگاه باشند که راه پیشرفت و تعالی کشور چه حل مسائل چه به نتیجه رسیدن نقدها و چه اعتراض‌ها از مسیر انتخابات است و مسائل از همین طریق حل می‌شود. این راهی است که در کشور ما از گذشته وجود داشته و باید به آن تکیه کرد.