سرمقاله

آیا آمریکا برای این دولت هم کدخداست؟ / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 13749  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 21 مرداد 1402
    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
    تغییرات مثبت در بیمه دی زمینه ساز اتفاقات مثبت برای درمان جانبازان خواهد بود
    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانبازان شیمیایی جزء بیماران خاص و صعب الاعلاج محسوب می شوند، گفت: امیدواریم تغییرات مثبتی که در بیمه دی با پیگیری‌های بنیادشهید رخ داده، زمینه ساز اتفاقات مثبتی برای جانبازان و خانواده شهدا در حوزه درمانی باشد.
    به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ حسینعلی شهریاری گفت: متاسفانه حرف های شعاری و عَوام‌گرایانه زیادی گفته می‌شود و حتی دیده می شود که گاها این شعارها تبدیل به قانون شده و منابع مالی به آنها اختصاص می یابد اما به دلیل شعاری بودن این قوانین امکان تحقق نمی یابند.
    نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعلام شده است مشکل داروی بیماران خاص و صعب الاعلاج مرتفع می‌گردد و برای این موضوع مبلغی معادل پنج هزار میلیارد تومان بودجه از سوی مجلس تعیین شد اما از مجموع این رقم صرفا یک هزار و دویست میلیارد تومان تخصیص داده شد.
    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مورد تامین داروی جانبازان، بخصوص جانبازان شیمیایی که جزء بیماران خاص و صعب الاعلاج محسوب می شوند، نتوانستند منبع مالی مناسبی را تامین کنند و در مواردی مانند پوشش دهی بیمه این عزیزان با مشکلات عدیده‌ای روبرو بودیم.
    شهریاری با اشاره به تغییراتی که در بیمه دی رخ داده است، گفت: ما امیدواریم تغییرات مثبتی که در این بیمه با پیگیری های بنیاد شهید رخ داده، زمینه ساز اتفاقات مثبتی برای جانبازان و خانواده شهدا در حوزه درمانی باشد.
    وی در ادامه با بیان اینکه اگر شهدا و جانبازان نبودند ما هم اکنون این جایگاه و آرامش را نداشتیم، خاطر نشان کرد: رسیدگی به دغدغه این عزیزان از وظایف دولت، مجلس و نظام بوده و ما تلاش می کنیم تا در حوزه درمان، گره‌ای از این مشکلات حل نماییم.