سرمقاله

بازی بایدن روی مدار عصبی پوتین ‪/‬ جلال خوش‌‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12201  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 20 تیر 1402
    گزارش سایت ایتالیایی درباره مهاجم تیم ملی
    پیشنهاد جدی روسونری به مهدی طارمی
    سایتی ایتالیایی در گزارشی درباره مهدی طارمی نوشت و خبر داد مهاجم تیم ملی با پیشنهاد بسیار جدی روسونری روبه‌روست.
    به گزارش ایسنا و به نقل از سایت sportmediaset، آنتونیو مانیکونه، هافبک سابق اینتر، جنوا و اودینزه که یک ماه پیش به تیم ملی ایران پیوست تا دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی باشد، درباره مهدی طارمی که این روزها مورد توجه چندین تیم مطرح اروپایی قرار گرفته است، به صحبت پرداخت.
    مانیکونه گفت: مهدی پسری استثنایی است. از نظر شخصیتی، انسانی بزرگ است و مثل یک رهبر در زمین فعالیت می‌کند.
    دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: طارمی بازیکنی است که در هر بازی می‌تواند گل بزند؛ همیشه و در هر صورت. او گل‌های بسیار زیبایی هم تا به حال زده است مثل گلی که به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا زد که نامزد جایزه پوشکاش سال ۲۰۲۱ هم شد. او در پورتو به عنوان مهاجم اول بازی می‌کند و کارش را هم خیلی خوب انجام می‌دهد. او در تیم ملی ایران به عنوان مهاجم دوم در کنار سردار آزمون بازی می‌کند که اکنون در بایرلورکوزن توپ می‌زند.
    تغییر شخصیت
    او تقریباً مانند همه همسالانش عاشق بازی های ویدیویی است. سگ و گربه دارد، والیبال بازی می‌کند و همیشه سعی دارد تناسب اندامش را حفظ کند. الگوهای او علی دایی، رونالدینیو، لئو مسی و آلبر کامو نویسنده و همایون شجریان خواننده هستند.
    او ۳۱ اوت ۲۰۲۰ با پورتو قراردادی چهارساله به ارزش پنج میلیون یورو امضا کرد. او اکنون آماده تغییر است و پیشنهاد میلان به او بسیار جدی است.