سرمقاله

شارلاتانیسم در کشتی! / حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11110  |  صفحه ۵ | ایران زمین  |  تاریخ: 01 تیر 1402
    استاندار قزوین:
    مدیران مراقب دام انفعال و انحراف باشند
    استاندار قزوین با بیان اینکه نمی توان شعار اصولگرایی و ارزشی بودن داد ولی از اطرافیان بوی فساد استشمام کرد، گفت: مدیران مراقب دام انفعال و انحراف باشند.
    محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست استاندار با اقشار مختلف مردمی، فعالین ستادی، حلقه‌های میانی، نمایندگان مجموعه‌های تخصصی و نخبگان عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: این مراسم به مناسبت دومین سالگرد پیروزی خواست و اراده مردم برای تغییر ریل خدمتی دولت در مسیر منافع اصلی ملت برگزار شده است.
    وی افزود: آن چیزی که ملت دنبال می‌کردند و آنها را در جهت حمایت از شعارهای حجت الاسلام رئیسی به پای صندوق‌های رأی آورد برگشت فرآیند خدمتی مردم به ریل‌های اصلی انقلاب اسلامی بود.
    اعلایی اضافه کرد: طبیعتاً همه کسانی که با اعتماد مردم در مصادر امور قرار گرفته‌اند، وظیفه‌ای جز دنبال کردن این رویه و روش ندارند و باید در مسیری حرکت کنند که طعم شیرین استقرار حاکمیت دین بر نظامات اجرایی کشور بر مذاق مردم بنشیند و اعتمادهای از دست رفته مردم که نشأت گرفته از بعضی رفتارهای نامناسب گذشته بوده دوباره برگردد.
    استاندار قزوین با بیان اینکه پس از استقرار جریان انقلابی در اداره امور کشور ۲ خطر انفعال و انحراف آنها را تهدید خواهد کرد، اظهار داشت: پیش از این هم مشاهده کرده‌ایم که وقتی فضاها در اختیار متدینین قرار گرفت، رخنه‌ها سبب انحراف شد و بعضاً ترس، سو تدبیر، بی‌انگیزگی و نگرانی‌های بی‌دلیل از آینده، بعضی از متدینین را به انفعال کشاند.
    نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: به شما حامیان دولت تضمین می‌دهم مجموعه مدیریتی استان هیچ انفعالی در مقابل خواسته‌های به ناحق و تهدید کسانی که منافعشان از رویه‌های جدید به خطر افتاده یا خواهد افتاد، نخواهد داشت.
    وی با بیان اینکه استان باید در مسیر عدالت، تقوا و اخلاق اداره شود، اضافه کرد: همان طور که در روز معارفه‌ام عنوان کردم استان را در مسیر اخلاق مدیریت خواهیم کرد و اخلاق، وفای به عهد و تقید به خواست مردم در اداره کشور، تقید به شعار امام راحل عظیم الشأن و خواسته رهبر معظم انقلاب و نترسیدن از تهدیدها و توطئه‌ها و توکل به خدا است.
    اعلایی افزود: مجموعه مدیریتی استان در فضایی توأم با تعالی و توسعه در همه زمینه‌ها، عدالت‌خواهی، آرمان‌گرایی و آرمان‌خواهی و اتکا به توان بی‌نظیر مردم کار را پیش خواهد برد و رضایت مردم آن چیزی است که خداوند متعال از ما می‌خواهد، خیلی از زیاده‌خواهان و خواص ممکن است خیلی از تلاش‌ها را که در مسیر خواست آن‌ها نباشد نبینند یا نادیده بگیرند اما مردم تلاش و اخلاص را می‌بینند و قدرشناسی می‌کنند.
    مقام عالی دولت در استان اضافه کرد: به دنبال حذف هیچکس نیستیم و دوست داریم هر کس که تقید به منافع مردم و اصولگرایی و ارزشی بودن را در قول و عمل همراه دارد در میان ما باشد، اما اصولگرایی و ارزشی بودن را با رفتارها می‌سنجیم و اینگونه نیست که بخواهیم شعارها را ببینیم و رفتارها را نادیده بگیریم و فراموش کنیم
    وی تاکید کرد: اگر به فرض ما هم بی تفاوت باشیم مردم به خوبی افرادی را که شعار ارزشی بودن می‌دهند اما خودشان یا اطرافیانشان کاسبی می‌کنند را می‌بینند و همین موارد است که به اعتماد ملت آسیب می‌زند و همه ما چوبش را می‌خوریم.
    وی افزود: ما برای خدمت به مردم و دفاع از منافع انقلاب آبرو گذاشته‌ایم، هر چند آبروی ما در مقابل جانی که شهدا هدیه کردند ارزش ندارد ولی به یاری خون شهدا و اخلاص مدیران کارآمد بسیار به آینده ایران امیدوار هستیم.
    این مسئول عنوان کرد: مردم، آیت الله رئیسی را انتخاب نکردند که فقط اقتصاد درست شود بلکه می‌خواهند همه چیز اصلاح شود و حرف‌ها و فعل‌ها باهم تطبیق داشته باشد.
    استاندار قزوین گفت: هر قدر هم اطلاع رسانی‌های ما ضعیف باشد ولی وقتی اقدام در میدان محقق شود مردم آن را خواهند دید، اقدامات که به ثمر بنشیند مردم اعتماد خود نسبت به دولت را احیا شده می‌بینند. الان رئیس جمهور امور را با اخلاص و تعهد پیش می‌برند و نتایج آن به مرور در بخش‌های مختلف به دست می‌آید و در پیشگاه مردم عرضه می‌شود
    اعلایی با بیان اینکه امروز می‌بینیم خیلی‌ها در دنیا در مقابل اشتباهات خود معترف می‌شوند یا عقب نشینی می‌کنند یا تسلیم می‌شوند، اضافه کرد: مردم می‌دانند که اگر روندها قرار بود همانند گذشته پیش برود بدون شک شرایط سخت‌تری را امروز تجربه می‌کردیم و اگر قرار بود رویه‌های سابق در نحوه مدیریت کشور وجود داشته باشد و بنا بود بی حالی‌ها، بی‌توجهی‌ها و مردم را ندیدن‌ها تداوم داشته باشد قطعاً امروز شرایط بدتری را شاهد بودیم.