سرمقاله

وعده ممنوع! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10293  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 20 خرداد 1402
    بهروز عطایی:
    یک توپ سرنوشت بازی را لهستان را تغییر داد
    سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را سخت کرد اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
    به گزارش مهر، در سومین روز رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌ها دو تیم ایران و لهستان در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند که طی آن ملی‌پوشان کشورمان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
    بهروز عطایی بعد از این دیدار عنوان کرد: ایران امروز عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. در مسابقه اول برابر ژاپن شروع خوبی نداشتیم و عملکردمان قابل قبول نبود ولی ملی‌پوشان مقابل لهستان بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند و تیم بزرگ لهستان را به چالش کشیدند.
    عطایی در ادامه تاکید کرد: علی‌رغم پیروزی در دو ست اول، تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را برای ایران سخت کرد. در کل شاهد دیداری نزدیک بودیم و همه یک بازی با کیفیت را تماشا کردند و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتند. ایران نسبت به دیدار قبل عملکرد خیلی بهتری داشت و امیدوارم که این روند رو به رشد در مسابقات آینده نیز ادامه داشته باشد تا به اهداف مد نظرمان دست پیدا کنیم.
    سرمربی تیم ملی درباره تغییر انجام شده در ست پنجم و جایگزینی محمدطاهر وادی به جای جواد کریمی تصریح کرد: ست سوم و چهارم را واگذار کرده بودیم و ساختار بازی تیم به تغییر نیاز داشت. ضعفی از سمت جواد کریمی اتفاق نیفتاده بود. برای ایجاد ابهام بیشتر در لهستانی‌ها به تغییر احتیاج داشتیم. محمد وادی و مرتضی شریفی وارد بازی شدند و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.
    عطایی در پایان افزود: برای تغییر سیستم بازی تلاش کردیم و اطلاعاتی که لهستانی‌ها در طول بازی از ما به دست آورده بودند را تغییر دادیم اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
    تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز شنبه ۲۰ خردادماه در سومین مسابقه هفته نخست خود به مصاف چین می‌رود.